نقد و بررسی آنانیس عاشق

چه چیزی باعث دویدن و فرار آنائیس می شود؟ این سؤالی است که در «آنایس عاشق»، یک رمان عاشقانه فرانسوی در مورد سفر پر پیچ و خم یک زن به سمت خودیابی، مسخره‌آمیز شد. دقیقاً مانند خود آنائیس، خطوط آن سفر در ابتدا کاملاً واضح به نظر می رسد: او جوان است، خود شیفته، به شدت بی قرار است، و فقط باید دست به کار شود. با این حال، در حالی که این همه حرکت دیوانه کننده می تواند کمی جذاب به نظر برسد (درست مانند او)، همچنین می تواند خشمگین باشد (همچنین مانند او)، که آنیس و این فیلم را جذاب تر از آنچه در ابتدا به نظر می رسد می کند.
برای دانلود فیلم خارجی جدید با لینک مستقیم به سایت https://farafilm.net/ مراجعه کنید.
اولین باری که آنایس را می‌بینید که به سرعت در حال حرکت است (آنایس دموستیر در اجرای پر جنب و جوش و بدن)، او یک تاری رنگارنگ است که به سمت آپارتمانش در پاریس می‌دوید، دوربین و موسیقی متن با او مسابقه می‌دهند. آنائیس که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد است، از اجاره بها عقب مانده است و برای ملاقات با صاحبخانه اش عجله دارد. او البته توضیحی دارد و در حالی که صاحبخانه گیج‌شده‌اش او را تشویق می‌کند تا پول را پرداخت کند، آنائیس به دنبال آپارتمان می‌گردد، مشکلاتش را شرح می‌دهد، لباس‌هایش را عوض می‌کند و زنگ آتش‌سوزی نصب می‌کند، که نشانه‌ای از آتش‌سوزی‌های آینده است. کلمات مانند آنایس به پرواز در می آیند، که در عرض چند دقیقه از بین رفت و صبر صاحبخانه و بیننده را به طور یکسان آزمایش کرد.

نویسنده و کارگردان شارلین بورژوا تاکت، که اولین کار بلند خود را انجام داد، با صرفه جویی، اعتماد به نفس، کمدی سبک و احساسی برای هرج و مرج طراحی شده، فیلم افتتاحیه را اداره می کند. با این حال، در حالی که آنائیس به سرعت و دویدن ادامه می داد، من در یادداشت هایم با عصبانیت خط می زدم که فیلمساز در حال آزمایش صبر ما با این جوجه است. حق با من بود، البته نه دقیقا. چیزی که مدتی طول کشید این است که نیازی به دوست داشتن آنائیس نیست. آنچه مهم است این است که به او بچسبید، به آنچه می‌گوید و نمی‌گوید گوش دهید، به زیر لج نگاه کنید تا به آنچه که این زن را هدایت می‌کند کنترل کنید - اینکه او را همان‌طور که هست ببینید.

«آنایس عاشق» ساده به نظر می رسد. واضح و روشن به نظر می رسد، و مانند قهرمان اصلی خود تند و تیز حرکت می کند، با تدوین و موسیقی پر جنب و جوش بیشتر از فیلمبرداری محتاطانه کار می کند. Bourgeois-Tacquet با یک اصطلاح واقعی اروپایی-هنر-فیلم قرن بیست و یکمی کار می کند و دنیایی که او خلق می کند آشنا، دقیق و جذاب است. هیچ نقطه یا طرحی وجود ندارد، یا اینطور به نظر می رسد، فقط صحنه هایی که در آن آنائیس به اینجا و آنجا زیپ می زند و از مردم و مکان ها بازدید می کند. همانطور که او انجام می دهد، آنایس به صورت تکه تکه در مکالمات و در انتخاب های خوب و بد خود ظاهر می شود، پراکندگی که شما را تشویق می کند تا قسمت های چرخشی را با هم هماهنگ کنید.