انتشار اولین نسخه بازی پابجی نیو استیت

PUBG: NEW STATE APK پابجی نیو استیت برخلاف نسخه معمولی است، زیرا موتورهای گرافیکی جدید، سرورهای اختصاصی و مفاهیم عالی مختلف را برای سرگرمی معرفی می کند.


ژانر بتل رویال دیگر یک ژانر بازی نیست که برای بسیاری از افراد، به خصوص آنهایی که عاشق شوتر هستند، خیلی ناآشنا باشد. هنگامی که حریفان آنها زیاد هستند و می توانند در هر جایی ظاهر شوند، مسابقات شدید اما به همان اندازه هیجان انگیز را به آنها می دهد. یکی از بازی های معمولی برای این نوع بازی ها که می توان به آن اشاره کرد PUBG است که دارای یک نقشه بزرگ است. پس وقتی زمینه بازی بیشتر می شود، چه فکر می کنید؟ اگر می‌خواهید پاسخ را بدانید، نمی‌توانید PUBG: NEW STATE را نادیده بگیرید.


PUBG: NEW STATE یک زمینه نبرد آینده را در اختیار شما قرار می دهد که در آن دولت وجود ندارد و نبردهای زیادی در آن رخ داده است. به طور همزمان، علیرغم اینکه در سال 2051 هستیم، بازیکنان همچنان می توانند مدرنیته را در بسیاری از عناصر محیطی بازی ببینند. خانه ها ظاهر خود را به همراه خودروهای چشمگیرتری نسبت به نسخه قدیمی تغییر داده اند. بنابراین، این باعث می شود که بازیکنان بخواهند آن را تجربه کنند.


بازی دارای گرافیک زیبا و چشمگیری با عناصر تخیلی است که در این دنیا ظاهر شده اند. به طور همزمان، اگرچه همه آنها رها شده اند، اما محیط جدید زمانی که از دامنه مراقبت شده و عناصر جدید اضافه شده است، احساس و عشق بیشتری به بازیکنان می دهد. شما می توانید پهپادها را ببینید، افکت هایی که فقط در بازی های فانتزی ظاهر می شوند.


با وجود پیشرفت‌هایی که در بالا ذکر شد، نمی‌توانیم به موضوعی که هر کسی به آن اهمیت می‌دهد، جهان باز بازی است توجه نکنیم. این دنیایی است که در آن می توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید و وسعت زیادی دارد. بنابراین گاهی اوقات مجبور می شوید برای حرکت سریع در آن از ماشین استفاده کنید. همچنین، شما همچنین می توانید با عناصر اطراف تعامل کنید و چیزهای لازم را بردارید.